Vestfyn: “SWOT-analyse med augmented reality”
Planlagt modul med en augmenteret SWOT-analyse model, til gennemførelse i efterår 2020 på HHX, merkantil EUD samt muligvis med udskolingselever.
ARducation omsættes på erhvervsgymnasier i længerevarende og fagligt krævende forløb:
Forløbene med AR er tilpasset uddannelsernes faglige sigte og kompetencemål.
Erhvervsuddannelserne (EUD) er bredt repræsenteret i ARducation:
Forløbene har forskelligt udformning og omfang. Men alle forløb benytter AR-apps til det erhvervsfaglige indhold i de enkelte uddannelser.
I hver af de 3 projektkommuner Vestfyn, Svendborg og Sønderborg har HHX, HTX og EUD tilknyttet grundskoler.
Ungdomsuddannelserne bidrager til brobygningsforløb eller valgfag, med events, til klubarbejde eller andre frivilligarrangementer.
Planlagt modul med en augmenteret SWOT-analyse model, til gennemførelse i efterår 2020 på HHX, merkantil EUD samt muligvis med udskolingselever.
Et modul i uddannelseskæden: fra SDU til HHX, fra HHX forenklet i brobygning til 8. klasser. Med 2 universitetsstuderende, 26 HHX-elever og 112 folkeskoleelever.
Et studieområdeforløb i digitalisering, med informatik, matematik og samfundsfag. AR-produktion i Zapworks. Med 150 elever, 7 undervisere og pressedækning af den afsluttende fernisering.
Planlagt modul med en augmenteret SWOT-analyse model, til gennemførelse i efterår 2020 på HHX, merkantil EUD samt muligvis med udskolingselever.
AR-blokdage på Universe, Als, for alle hovedforløbselever på Business College Syd. Pilotforløb i efterår 2019, med ca. 20 forløb á 1 dag, i efterår 2020, som ny optimeret iteration.
Et modul i uddannelseskæden: fra SDU til HHX, fra HHX forenklet i brobygning til 8. klasser. Med 2 universitetsstuderende, 26 HHX-elever og 112 folkeskoleelever.
Augmentering af visitkort med personlige profiler og video, som supplement til konkurrencerne på Skills Stafet. For 12 skolers 8. klasser i Assens Kommune.